✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
11 úsekov |
122,6 km |
17,1 % |
4 |
3 546 mil. € |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
4/2026 - po 2040 | |||||||||
1 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4,7 % | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 1 550 - 2 151 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | ||||
2 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 2 761 | 4 | 3 | 6/2026 (+3,5) | ||||
3 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 11,6 % | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 3 529 - 4 138 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 (+3,0) | |||
4 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 24,8 % | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 4 171 - 5 126 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 5/2029 (+5,1) | |||
5 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 26,6 % | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 1 689 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | ||||
6 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 15,6 % | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 4 830 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2030 (+6,4) | |||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 27,4 % | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 1 405 - 2 512 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | ||||
8 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 7,9 % | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 1 477 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | ||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 18,4 % | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 1 608 - 2 367 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | po 2040 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
11 úsekov |
122,6 km |
17,1 % |
4 |
3 546 mil. € |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
4/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku