✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
136,5 km |
4 - 6 |
22 |
3 493 mil. € |
3 800 mil. € |
5 713 - 93 344 | 3,3 |
3,5 |
|||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 146 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | |||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 1 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | |||||
4 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||
5 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 1 | 406 mil. € | 384 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 7 784 | 4 | 4 | |||
7 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 0 | 339 mil. € | 317 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | |||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||
9 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | 2 | 155 mil. € | 139 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 16 268 | 4 | 3 | |||
10 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 1 | 100 mil. € | 90 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 4 | 3 | |||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 2 | 785 mil. € | 748 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||
136,5 km |
4 - 6 |
22 |
3 493 mil. € |
3 800 mil. € |
5 713 - 93 344 | 3,3 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku