✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
3,2 |
3,5 |
||||||||
1 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||||
2 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | ||||||
3 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | |||||
4 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 4 | |||||
5 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | |||||
6 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | ||||
7 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | ||||||
8 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | |||||
9 | R2 | 16,0 km | 4 | Mníchova Lehota 180 m | 277 mil. € | 2 | 2 | |||||
10 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 154 mil. eur | 3 | 5 | |||||
11 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||||
12 | R2 | 49,0 km | 2 | zatiaľ bez názvu | 662 mil. € | 4 | 4 | |||||
13 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | |||||
14 | R2 | 11,5 km | 2 | Chotômka 593 m | 235 mil. € | 2 | 4 | |||||
15 | R2 | 14,1 km | 2 | Soroška 4282 m | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | ||||
16 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec 1385 m | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | ||||
17 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | ||||||
18 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 | 4 | |||||
19 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||||
20 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 69 mil. eur | 2 | 2 | |||||
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku