✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||
20 úsekov |
269,3 km |
2 - 4 |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
2.84657534246575 - 10.0356164383562 |
|||||||
1 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | 4,7 | ||||||
2 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5,9 | ||||||
3 | R2 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ||||||
4 | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||||
5 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 4,3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
6 | R2 | 9,1 km | 4 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
7 | R2 | 6,1 km | 4 | 12 157 | 3 | 4 | 4,3 | ||||||
8 | R2 | 20,7 km | 2 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4,8 | ||||||
9 | R2 | 16,0 km | 4 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 3,2 | ||||||
10 | R2 | 18,0 km | 2 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 2,8 | ||||||
11 | R2 | 13,5 km | 4 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
12 | R2 | 49,0 km | 2 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 5,9 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||
13 | R2 | 10,6 km | 2 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,1 | ||||||
14 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 2 | 4 | 5,4 | ||||||
15 | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 5,4 | ||||||
16 | R2 | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | ||||||
17 | R2 | 2,7 km | 4 | 12 862 | 3 | 4 | 4,2 | ||||||
18 | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ||||||
19 | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 5,1 | ||||||
20 | R2 | 17,5 km | 4 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 10,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
20 úsekov |
269,3 km |
2 - 4 |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
2.84657534246575 - 10.0356164383562 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku