✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| |||||||||||
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
201,6 km |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
8/2021 - 3/2024 |
||||||||||
1 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,3 km | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2024 | ||||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,7 km | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 15,4 km | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
5 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 13,6 km | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 8/2021 | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3,2 km | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
7 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 15,0 km | 13 441 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
8 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
9 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
10 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,8 km | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,3 km | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
12 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 20,8 km | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 16,4 km | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
15 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 9,8 km | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
16 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 12,1 km | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 17,5 km | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
18 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 17,2 km | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
19 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 14,0 km | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 8,3 km | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
201,6 km |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
8/2021 - 3/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku