✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
362,7 km |
2 - 4 |
6 509 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,3 |
3,5 |
|||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | |||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | Liptovská Osada | 406 mil. € | 13 409 | 7 784 | 4 | 4 | |||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
8 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | |||||
10 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||||
11 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
15 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
20 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | Ružomberok juh, Ružomberok východ | 155 mil. € | 18 855 | 16 268 | 4 | 3 | |||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | |||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča, Korytnica | 785 mil. € | 13 409 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||||
23 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
24 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
25 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
26 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
27 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 13 441 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||
362,7 km |
2 - 4 |
6 509 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,3 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku