✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||
12 úsekov |
153,3 km |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
1 719 mil. € |
3,8 km |
3,0 |
2,5 |
8/2022 - po 2040 | ||||
1 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||
2 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 277 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | ||||
3 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 160 mil. € | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | ||||
4 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 115 mil. € | 0,2 km | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||
5 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 71 mil. € | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||
6 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 75 mil. € | 0,3 km | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||
7 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 2,3 km | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||
8 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | ||||
9 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | ||||
10 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||
11 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 0,9 km | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||
12 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 0,1 km | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||
12 úsekov |
153,3 km |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
1 719 mil. € |
3,8 km |
3,0 |
2,5 |
8/2022 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku