✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
153,3 km |
16,9 % |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
11,1 mil. € |
17,4 min. |
3 247 - 18 874 | 3,0 |
2,5 |
|||||||||
1 | 3/2021 | 4,4 km | 30,2 % | 2 | Tvrdošín | 70 mil. € | 14,1 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
2 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 70 mil. € | 8,9 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 77 mil. € | 13,7 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 33,3 % | 2 | 199 mil. € | 22,0 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
5 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 13,1 % | 2 | Dolné Semerovce | 63 mil. € | 11,6 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 10,1 % | 2 | 71 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 7,3 % | 4 | 191 mil. € | 11,4 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2,0 % | 2 | Jasenová | 94 mil. € | 8,6 mil. € | 1,4 min. | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
9 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 129 mil. € | 10,5 mil. € | 3,8 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | Sklené | 305 mil. € | 19,8 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 0,9 % | 2 | Karlová | 92 mil. € | 6,9 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | Devičie, Dolné Semerovce | 611 mil. € | 9,2 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
153,3 km |
16,9 % |
2 - 4 |
1 972 mil. € |
11,1 mil. € |
17,4 min. |
3 247 - 18 874 | 3,0 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku