✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
13 úsekov |
208,2 km |
2 991 mil. € |
3,0 |
2,7 |
|||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 2 | 2 | 2/2012 | ||||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 2 | 2 | 12/2022 | ||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 2 | 2 | 1/2024 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 2 | 3 | 1/2024 | |||||
5 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 | 2 | 4/2026 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 4 | 3 | 2/2028 | ||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 3 | 5 | 6/2029 | |||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 3 | 3 | 11/2029 | ||||
9 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 4 | 2 | 1/2030 | |||||
10 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 3 | 2 | 1/2030 | |||||
11 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 305 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 3 | 3 | 2/2033 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 4 | 2 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 4 | 4 | |||||
13 úsekov |
208,2 km |
2 991 mil. € |
3,0 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku