✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||||
11 úsekov |
83,9 km |
2 - 4 |
19 393 m |
1 604 mil. € |
23,9 min. |
2 552 - 50 895 | 2,5 |
2,6 |
7/2023 - 5/2033 |
|||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 884 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 036 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 477 - 2 380 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||||
3 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 432 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | |||||||
4 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 453 m | 94 mil. € | 1,8 min. | 4 001 | 1 361 | 1 490 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ||||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 2,3 min. | 14 625 | 1 056 | 1 651 | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 104 m | 116 mil. € | 5,0 min. | 6 651 - 9 113 | 414 - 522 | 750 - 771 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 5,6 min. | 3 407 - 3 769 | 1 103 - 1 149 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 546 m | 129 mil. € | 1,8 min. | 2 552 - 2 737 | 709 - 1 316 | 826 - 1 507 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 907 m | 133 mil. € | 2,6 min. | 5 814 - 7 518 | 142 - 701 | 349 - 902 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 1 149 - 1 405 | 1 289 - 1 580 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 017 m | 101 mil. € | 1,2 min. | 3 782 - 6 302 | 1 375 - 1 435 | 1 492 - 1 737 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
11 úsekov |
83,9 km |
2 - 4 |
19 393 m |
1 604 mil. € |
23,9 min. |
2 552 - 50 895 | 2,5 |
2,6 |
7/2023 - 5/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku