✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
25 úsekov |
246,2 km |
2 - 8 |
30 799 m |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,4 |
12/2017 - 8/2032 |
7/2023 - 8/2036 |
|||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 3 988 m | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 884 m | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 12/2017 | 2023 (+2,0) | ||||||
4 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 1 036 m | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 12/2018 | 10/2024 (+2,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
5 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 490 m | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2021 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
6 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 1 432 m | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10/2021 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
7 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 6/2023 | 12/2030 (+4,5) | |||||
8 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 10 312 | 3 | 5 | 8/2023 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
9 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 32 m | 2 | 1 | 4/2024 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
10 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 453 m | 4 001 | 3 | 3 | 6/2024 | 6/2027 (+4,7) | |||||
11 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 14 625 | 2 | 2 | 8/2025 | 8/2029 (+3,8) | |||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 28 m | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 10/2026 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 6,5 km | 2 | 2 104 m | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2026 | 6/2030 (+3,7) | |||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2026 | 6/2030 (+3,7) | |||||
15 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 7/2027 | 9/2032 (+5,6) | |||||
16 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R4 | 7,9 km | 2 | 4 546 m | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2027 | 11/2031 (+4,8) | |||||
17 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 10 359 | 3 | 3 | 7/2028 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 2 907 m | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2029 | 5/2033 (+6,1) | |||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 1 826 m | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2029 | 5/2033 (+6,1) | |||||
20 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 1 017 m | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2029 | 5/2033 (+6,1) | |||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2032 | 8/2036 (+7,9) | |||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2032 | 8/2036 (+7,9) | |||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2032 | 8/2036 (+7,7) | |||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2032 | 8/2036 (+7,7) | |||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2032 | 8/2036 (+7,7) | |||||
25 úsekov |
246,2 km |
2 - 8 |
30 799 m |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,4 |
12/2017 - 8/2032 |
7/2023 - 8/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku