✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
271,0 km |
2 - 4 |
49 579 m |
3 975 mil. € |
44,8 min. |
3,2 |
3,5 |
|||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 5,0 min. | 2031 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 2,6 min. | 2030 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | ||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 725 m | 171 mil. € | 2035 | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | ||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 105 mil. € | 1,6 min. | 2030 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 2,3 min. | 2030 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 5,1 min. | 2030 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | |||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 5,3 min. | 2030 | 2 | 2 | ||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 1,1 min. | 2030 | 3 | 4 | ||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 1,4 min. | 2030 | 3 | 4 | ||||
10 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 3 480 m | 211 mil. € | 1,9 min. | 2030 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | |||
11 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 295 m | 125 mil. € | 2,3 min. | 2030 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | |||
12 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 1,7 min. | 2030 | 154 mil. eur | 3 | 5 | |||
13 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 0,1 min. | 2030 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 4 | |||
14 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 2030 | 2 | 4 | |||||
15 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 3,7 min. | 2030 | 2 | 4 | ||||
16 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 2,4 min. | 2030 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | |||
17 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 1,2 min. | 2030 | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 | 4 | |||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 0,8 min. | 2030 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | |||
19 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 6,3 min. | 2030 | 69 mil. eur | 2 | 2 | |||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 2030 | 4 | 4 | |||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 1 072 m | 54 mil. € | 2030 | 3 | 4 | |||||
271,0 km |
2 - 4 |
49 579 m |
3 975 mil. € |
44,8 min. |
3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku