✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
364,5 km |
2 - 4 |
62 294 m |
6 563 mil. € |
44,8 min. |
3,3 |
3,5 |
||||||||
1 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
2 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 2,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | |||
3 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | |||
4 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 2 725 m | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | |||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 105 mil. € | 1,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||
6 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 2,7 km | 4 | 351 m | 155 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | |||
7 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 5,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | ||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 5,3 min. | 2 | 2 | |||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 1,1 min. | 3 | 4 | |||
11 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 1,4 min. | 3 | 4 | |||
12 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 3 480 m | 211 mil. € | 1,9 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | ||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | 1 295 m | 125 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | ||
14 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | |||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 1,7 min. | 154 mil. eur | 3 | 5 | ||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 3 | 3 | |||
17 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 0,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 4 | ||
18 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 2 | 4 | ||||
19 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 3,7 min. | 2 | 4 | |||
20 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 2,4 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | ||
21 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 1,2 min. | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 | 4 | ||
22 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 0,8 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | ||
23 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 1 335 m | 406 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 4 | |||
24 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 2 118 m | 339 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 4 | |||
25 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 6,3 min. | 69 mil. eur | 2 | 2 | ||
26 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 4 | 4 | ||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 1 072 m | 54 mil. € | 3 | 4 | ||||
364,5 km |
2 - 4 |
62 294 m |
6 563 mil. € |
44,8 min. |
3,3 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku