✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
13 úsekov |
240,5 km |
2 - 4 |
3 262 mil. € |
1 065 - 21 743 | 3,7 |
3,9 |
|||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 7/2022 | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | |||||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
10 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | |||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 5/2022 | ||||||
13 úsekov |
240,5 km |
2 - 4 |
3 262 mil. € |
1 065 - 21 743 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku