✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 153 mil. € | 7,0 min. | 6 428 - 9 084 | 1 376 - 1 758 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | |||||
2 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | ||||||||
3 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | ||||||||
4 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | ||||||
5 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
6 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
7 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
7 úsekov |
188,9 km |
2 - 4 |
1 900 mil. € |
1 626 mil. € |
7,0 min. |
1 065 - 9 478 | 4,4 |
4,7 |
9/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku