✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
21 úsekov |
324,1 km |
2 - 4 |
4 940 mil. € |
4 151 - 50 895 | 3,2 |
3,6 |
6 - 70 |
7/2021 - 8/2037 |
||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 70 | 6/2036 (+2,3) | ||||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,8 % | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 69 | 8/2037 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||
3 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 26 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 7,1 % | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 33 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 44 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
6 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 58 | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 22 | 10/2028 (+3,2) | ||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 17 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
9 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 47 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||||
11 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7 793 | 2 | 4 | 41 | 9/2031 (+5,4) | ||||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4,9 % | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 29 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 48 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
14 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 40 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
15 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||||
16 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 13 | 8/2026 (+5,1) | ||||||
17 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5 587 | 5 | 4 | 38 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
18 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 25,6 % | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 6 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
19 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 2 | 2 | 8 | 3/2026 (+4,7) | ||||||
20 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 157 | 3 | 4 | 24 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 862 | 3 | 4 | 23 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
21 úsekov |
324,1 km |
2 - 4 |
4 940 mil. € |
4 151 - 50 895 | 3,2 |
3,6 |
6 - 70 |
7/2021 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku