✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
21 úsekov |
2 - 4 |
4 940 mil. € |
4 151 - 50 895 | 3,2 |
3,6 |
|||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 177 | 2 | 2 | |||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 2 | 4 | |||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 236 - 1 254 | 3 | 3 | |||||||
6 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 348 - 358 | 3 | 4 | 7/2017 | |||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 494 | 3 | 4 | |||||||
8 | 26. | 4/2026 | R2 | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 280 - 373 | 4 | 4 | |||||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 443 - 502 | 2 | 2 | |||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 299 - 336 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||||
11 | 8/2019 | R2 | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | 7/2017 | |||||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 149 - 407 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 172 - 328 | 4 | 4 | |||||||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 193 - 261 | 4 | 4 | |||||||
15 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 393 | 2 | 4 | |||||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 192 - 224 | 3 | 2 | |||||||
17 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 498 | 3 | 4 | |||||||
19 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 175 - 206 | 2 | 2 | |||||||
21 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 480 - 650 | 2 | 2 | |||||||
21 úsekov |
2 - 4 |
4 940 mil. € |
4 151 - 50 895 | 3,2 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku