✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
12 úsekov |
138,8 km |
2 - 4 |
2 433 m |
2 624 mil. € |
2 552 - 50 895 | 2,6 |
2,8 |
|||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 101 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 1 133 - 1 196 | 2 | 3 | žiadna | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 507 - 6 905 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 86 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 733 - 1 326 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
4 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 1 697 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 578 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 539 | 2 | 2 | žiadna | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 906 - 2 145 | 3 | 5 | žiadna | |||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | ||||||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 900 - 4 025 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 137 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 529 - 1 844 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 227 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 499 - 1 529 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 199 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 1 697 - 2 149 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 003 - 1 696 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
12 úsekov |
138,8 km |
2 - 4 |
2 433 m |
2 624 mil. € |
2 552 - 50 895 | 2,6 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku