✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
16 úsekov |
218,9 km |
5 347 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,5 |
||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | nezačaté | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | nezačaté | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | nezačaté | |||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 1.10.2016 | |||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 01/2019 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | nezačaté | ||||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
8 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | nezačaté | ||||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | nezačaté | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | nezačaté | ||||||
12 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 1.2.2010 | ||||||
13 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | nezačaté | |||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | nezačaté | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | nezačaté | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 1.8.2009 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
16 úsekov |
218,9 km |
5 347 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,4 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku