✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
13 úsekov |
2 - 4 |
2 561 - 21 988 | 3,7 |
3,3 |
1/2021 - 10/2021 | ||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 4 | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
2 | 12/2017 | D1 | 4 | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 5 | Južné diaľničné prepojenie Bratislavy na Viedeň a rakúsku diaľničnú sieť má veľkú kapacitnú rezervu. Druhé - severné diaľničné prepojenie popri Marchegu teda v Rakúsku sotva prejde. Nevychádza totiž z odôvodnenej potreby riešiť dopravný problém, skôr sa na Slovensku používa ako zámienka na obhájenie a presadenie nadväzujúceho úseku D4 práve v polohe medzi Račou a Mariankou. Takéto riešenie si pritom vyžiada najdlhší, až vyše 11-kilometrový tunel a preťažené cesty v hlavnom meste odľahčí menej ako kratší tunel bližšie k Bratislave. | 5 | ||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 4 | 10 359 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 2 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 2 | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
13 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 2 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
13 úsekov |
2 - 4 |
2 561 - 21 988 | 3,7 |
3,3 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku