✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 179 mil. € | 4,7 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
2 | 8/2019 | 13,5 km | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 785 mil. € | 6,8 mil. € | 2030 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 321 mil. € | 4,8 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
6 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 112 mil. € | 4,8 mil. € | 2030 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||
7 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 2030 | 7 793 | 2 | 4 | |||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 129 mil. € | 8,3 mil. € | 2030 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 63 mil. € | 3,9 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||
94,4 km |
2 038 mil. € |
47,2 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,8 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku