✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 0,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | 2/2015 | ||||||
2 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 0,0 mil. € | 11,5 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2004 | 7/2010 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 13,5 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | 4/2023 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | 5/2026 | |||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 6,0 min. | 10 359 | 3 | 3 | 8/2013 | 6/2024 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 10,0 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | 9/2023 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 7,0 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | 11/2023 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 5/2019 | 1/2025 | ||||||
78,3 km |
2 - 4 |
1 232 mil. € |
1 095 mil. € |
48,0 min. |
5 189 - 18 098 | 3,8 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku