✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
11 úsekov |
110,8 km |
2 815 mil. € |
2 559 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
3/2026 - 12/2030 |
||||||
1 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||||
2 | R2 | 6,2 km | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | |||||
3 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | |||||
4 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | |||||
5 | R1 | 2,7 km | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 6/2026 (+3,5) | |||||
6 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | |||||
7 | R2 | 8,3 km | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | |||||
8 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | ||||||
9 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | ||||||
10 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||||
11 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 243 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | |||||
11 úsekov |
110,8 km |
2 815 mil. € |
2 559 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
3/2026 - 12/2030 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku