✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
11 úsekov |
110,8 km |
11,7 % |
2 - 4 |
10 616 m |
2 815 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
|||||
1 | D1 | 13,5 km | 64,2 % | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
2 | R2 | 6,2 km | 0,0 % | 2 | 343 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||
3 | R7 | 9,4 km | 0,0 % | 4 | 362 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||
4 | D1 | 3,8 km | 0,0 % | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||
5 | R1 | 2,7 km | 0,0 % | 4 | 221 m | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | ||||
6 | R3 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
7 | R2 | 8,3 km | 0,0 % | 2 | 401 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||
8 | R7 | 23,5 km | 0,0 % | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||
9 | R7 | 14,3 km | 0,0 % | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||
10 | R7 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||
11 | R2 | 14,1 km | 30,4 % | 2 | 1 035 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
11 úsekov |
110,8 km |
11,7 % |
2 - 4 |
10 616 m |
2 815 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,0 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku