✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/1998 | 48. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 487 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 1/2000 | 36. | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 12/1998 | 23. | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | 7/1993 | 16. | |||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 12/1998 | 23. | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 7/1993 | 17. | ||||||
7 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 2 | 1 | 7/2002 | ||||||||
7 úsekov |
47,2 km |
2 - 4 |
8 920 m |
860 mil. € |
4 001 - 12 862 | 2,4 |
2,7 |
16. - 48. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku