✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
107,8 km |
1 771 mil. € |
4 001 - 12 862 | 3,4 |
3,4 |
|||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 9/2009 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | 2 | 2/2016 | ||||||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2015 | ||||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 9/2014 | |||||
6 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | Svidník sever | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 12/2014 | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 9/2014 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 2/2016 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | Podbiel | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 2/2016 | |||||
10 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2015 | |||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 9/2014 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 12/2014 | |||||
107,8 km |
1 771 mil. € |
4 001 - 12 862 | 3,4 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku