✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
13 úsekov |
107,8 km |
2 - 4 |
1 771 mil. € |
66,5 min. |
4 001 - 12 862 | 3,4 |
3,4 |
1/2027 - 9/2033 |
||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | |||||||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 5,8 min. | 4 001 | 1 697 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ostatné | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 3,0 min. | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ostatné | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,8 min. | 5 550 - 9 787 | 1 279 - 1 930 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ostatné | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 11,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 269 - 3 025 | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | ostatné | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,8 min. | 12 862 | 2 829 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ostatné | |||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 4,6 min. | 12 157 | 2 815 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ostatné | |||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ostatné | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 (+4,5) | ostatné | |||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 5,2 min. | 10 359 | 2 741 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | TEN-T | |||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ostatné | |||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ostatné | |||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 447 - 1 991 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | variant TEN-T | ||||||
13 úsekov |
107,8 km |
2 - 4 |
1 771 mil. € |
66,5 min. |
4 001 - 12 862 | 3,4 |
3,4 |
1/2027 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku