✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
2 - 4 |
3 326 mil. € |
4 001 - 29 988 | 2,9 |
2,9 |
|||||||||
1 | 55. - 56. | 5/2031 | 4 | 406 mil. € | 2030 | 7 784 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4 | ||||
2 | 24. | 12/2025 | 4 | 143 mil. € | 2030 | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | ||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | 4 | 339 mil. € | 2030 | 9 704 - 13 715 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4 | ||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | 4 | 191 mil. € | 2030 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | 4 | 277 mil. € | 2030 | 9 654 - 12 079 | 2 | Súčasná cesta má dobré šírkové parametre iba po Trenčianske Jastrabie, ďalej až po Ruskovce ide o úzku cestu neadekvátnu vysokej dopravnej záťaži, ktorá navyše sčasti vedie aj cez obec. | 2 | ||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | Problémom na tomto ťahu nie je vysoká intenzita dopravy ani chýbajúca rýchlostná cesta, ale takmer súvislo obostavaná cesta I/64, ktorá vedie v dlhých úsekoch intravilánmi obcí. | 5 | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | 4 | 59 mil. € | 2030 | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | ||||
8 | 59. | 7/2031 | 4 | 287 mil. € | 2030 | 12 819 - 29 988 | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | ||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | 2 | 77 mil. € | 2030 | 2 | 2 | ||||||
10 | 60. - 61. | 8/2031 | 2 | 94 mil. € | 2030 | 7 211 | 4 | 2 | |||||
11 | 19. | 6/2025 | 2 | 94 mil. € | 2030 | 4 001 | 3 | 3 | |||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | 2 | 199 mil. € | 2030 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | 2 | 129 mil. € | 2030 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
14 | 18. | 4/2025 | 2 | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | ||||||
2 - 4 |
3 326 mil. € |
4 001 - 29 988 | 2,9 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku