✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | 3,3 | |||||
2 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 0,9 min. | 2 | 4 | 3,0 | |||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R 24,5/100 | Lipníky | 105 mil. € | 1,5 min. | 2 | 2 | 3,8 | |||
4 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 0,4 min. | 4 | 4 | 4,8 | ||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 0,3 min. | 3 | 5 | 2,8 | |||
6 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 1,2 min. | 1 | 2 | 6,4 | ||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 1,1 min. | 4 | 4 | 5,1 | |||
8 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | križovatka D1 | 100 mil. € | 4 | 3 | 3,5 | ||||
9 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 5,1 min. | 1 | 1 | 5,1 | |||
96,3 km |
2 - 4 |
2 435 mil. € |
10,4 min. |
2,7 |
3,2 |
2.84657534246575 - 6.3972602739726 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku