✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 7,6 min. | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 12/1997 | ||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 14,6 min. | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 10/2006 | ||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 7,9 min. | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 7/1997 | ||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R 24,5/100 | 105 mil. € | 2,5 min. | 12 086 | 2 | 2 | |||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 125 mil. € | 7,9 min. | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 11/2004 | ||||
6 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 9 922 | 4 | 3 | 4/2010 | |||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 2,8 min. | 10 223 | 1 | 2 | 12/1997 | ||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | 12/2010 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 224 mil. € | 12,7 min. | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 6/2016 | ||||
9 úsekov |
96,3 km |
2 - 4 |
2 435 mil. € |
56,1 min. |
2,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku