✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | ||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | ||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | ||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 11 489 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 888 | 2 | 2 | |||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | ||||
6 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 14 868 | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 623 | 4 | 3 | |||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | |||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | ||||
96,3 km |
2 - 4 |
2 435 mil. € |
6 412 - 21 743 | 2,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku