✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
12 úsekov |
120,4 km |
2 - 8 |
15 389 m |
2 906 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
4/2028 - 6/2033 |
|||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 105 - 2 649 | 2 654 - 3 209 | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | ||||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 594 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 863 - 1 016 | 1 217 - 1 494 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 2 661 - 2 869 | 3 433 - 3 421 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | ||||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 14 625 | 1 056 | 1 651 | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | ||||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 041 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 655 - 822 | 966 - 1 184 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
6 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 225 m | 100 mil. € | 11 611 | 693 | 1 066 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 2 660 | 3 812 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | ||||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 792 - 846 | 1 245 - 1 287 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 28 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 737 | 6 104 | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
11 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 104 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 414 - 522 | 750 - 771 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 103 - 1 149 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
12 úsekov |
120,4 km |
2 - 8 |
15 389 m |
2 906 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,5 |
2,9 |
4/2028 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku