✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | ||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 11/2024 | |||||||
6 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 8/2026 | |||||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
9 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7/2020 | ||||||
9 úsekov |
84,6 km |
1 382 mil. € |
3 407 - 62 652 | 3,7 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku