✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | variant TEN-T | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ostatné | |||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | dopravné, TEN-T | ||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ostatné | ||||
5 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ostatné | |||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 1,8 min. | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ostatné | |||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | TEN-T | ||||
7 úsekov |
76,6 km |
2 - 6 |
1 717 mil. € |
5,5 min. |
3,1 |
3,1 |
11/2030 - 9/2032 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku