✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
172,9 km |
2 - 6 |
4 152 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
3,2 |
25 - 43 |
|||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | D 33,5/120 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | žiadna | 39 | ||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | 32 | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | žiadna | 40 | |||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | žiadna | 38 | |||
5 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 25 | |||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | R 24,5/100 | 105 mil. € | 14 625 | 888 | 2 | 2 | žiadna | 28 | |||
7 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | žiadna | 26 | |||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | žiadna | 33 | |||
9 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 31 | |||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | žiadna | 29 | |||
11 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 7 793 | 655 | 2 | 4 | žiadna | 41 | |||
12 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 11 611 | 623 | 4 | 3 | žiadna | 30 | |||
13 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | R 24,5/80 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | žiadna | 37 | |||
14 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | žiadna | 43 | |||
15 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R4 | 7,9 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 177 - 189 | 4 | 3 | žiadna | 42 | |||
16 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 27 | |||
172,9 km |
2 - 6 |
4 152 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
3,2 |
25 - 43 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku