✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
16 úsekov |
172,9 km |
2 - 6 |
4 152 mil. € |
13,6 min. |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
3,2 |
4/2028 - 6/2033 |
||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||||
5 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 0,9 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | |||||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 1,5 min. | 14 625 | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | |||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,4 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 0,3 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | |||||
9 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1,2 min. | 15 053 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 1,1 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | |||||
11 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2,9 min. | 7 793 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||
12 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
13 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
15 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 0,8 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | |||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,1 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | |||||
16 úsekov |
172,9 km |
2 - 6 |
4 152 mil. € |
13,6 min. |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
3,2 |
4/2028 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku