✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
120,6 km |
2 479 mil. € |
3,4 |
3,1 |
|||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 785 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5 | 4 | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 3 | 2 | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 112 mil. € | 2 | 4 | |||||
5 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 235 mil. € | 2 | 4 | |||||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 4 | 3 | |||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | 3 | 2 | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 4 | 3 | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 3 | 3 | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 4 | 3 | |||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 4 | 3 | |||||
12 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 4 | 3 | |||||
120,6 km |
2 479 mil. € |
3,4 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku