✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||||||
325,6 km |
2 - 6 |
4 315 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
3,8 |
|||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | R 24,5/80 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | ||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | D 33,5/120 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | ||||||
5 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | ||||||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | ||||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 8 049 - 8 636 | 3 | 2 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 4 600 - 11 235 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | D3 Kysuce | R 11,5/70 | 54 mil. € | 7 972 | 4 717 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | R 11,5/120 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R3 juh | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | R 11,5/120 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
325,6 km |
2 - 6 |
4 315 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku