✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 17,2 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
3 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 0 | 321 mil. € | 7,3 km | 10 359 | 541 | 3 | 3 | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 14,0 km | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 0 | 93 mil. € | 9,8 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 2 | 71 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | ||||||
60,5 km |
2 - 4 |
6 |
910 mil. € |
48,3 km |
5 189 - 10 359 | 4,5 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku