✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 0,25 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | nedostupný údaj | ||||||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 41,1 mil. € | 1,4 min. | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | Dostavba na 4-pruh s druhou rúrou tunela Branisko (4,9 km) do 10 rokov je primeraná potrebám. Odhad nákladov až na úrovni 300 miliónov eur však považujeme za výrazne premrštený. Indikuje, že NDS pristupuje k plánovaniu projektov a ich nákladom benevolentne a bez účinnej kontroly nebude hľadať najefektívnejšie riešenie (hoci trasa je v tomto prípade daná, rizikom môžu byť prehnané požiadavky policajtov, hasičov i rôznych útvarov NDS a absentujúce pravidlá, ktorý by pri stavbách dopravnej infraštruktúry na Slovensku strážili primeranosť požiadaviek a projektovaných riešení). | nedostupný údaj | |||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | 0,33 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 0,22 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | nedostupný údaj | |||||||
6 úsekov |
60,5 km |
2 - 4 |
5 520 m |
910 mil. € |
13,1 mil. € |
5,8 min. |
5 189 - 10 359 | 4,5 |
4,2 |
0.22 - 0.33 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku