✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
14 úsekov |
128,6 km |
2 - 8 |
2 144 mil. € |
14,4 mil. € |
2 561 - 62 652 | 3,7 |
3,3 |
|||||||
1 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 18,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
2 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 14,5 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
3 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 14,7 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
4 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
5 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | |||||||
6 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 41,1 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
7 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
8 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
9 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
10 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 14,8 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
11 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 14,7 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
12 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 14,5 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
13 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 14,3 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | ||||||
14 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 17,7 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | ||||||
14 úsekov |
128,6 km |
2 - 8 |
2 144 mil. € |
14,4 mil. € |
2 561 - 62 652 | 3,7 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku