✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
156,8 km |
2 - 4 |
3 345 mil. € |
125,2 km |
126,9 km |
5 189 - 21 743 | 3,4 |
3,6 |
|||||||||
1 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 10,8 km | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
2 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 20,8 km | 20,7 km | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | |||||
3 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,3 km | 11,2 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 3,8 km | 3,5 km | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | |||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 9,8 km | 10,6 km | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | |||||
6 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | |||||||
7 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,0 km | 4,0 km | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 16,4 km | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | |||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 17,2 km | 17,0 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | |||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||
12 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 7,3 km | 7,3 km | 10 359 | 3 | 3 | žiadna | |||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 14,0 km | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | |||||
14 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,8 km | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | |||||
15 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | žiadna | |||||||
156,8 km |
2 - 4 |
3 345 mil. € |
125,2 km |
126,9 km |
5 189 - 21 743 | 3,4 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku