✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
17 úsekov |
333,7 km |
2 - 8 |
32 |
3 981 mil. € |
135,3 mil. € |
1 065 - 62 652 | 4,1 |
3,9 |
|||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 1 | 234 mil. € | 1,3 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 6,2 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 | 122 mil. € | 5,7 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 2,4 mil. € | 5 | 5 | |||||||
6 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 0 | 321 mil. € | 11,9 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 5,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 | 93 mil. € | 4,1 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
9 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 2 | 71 mil. € | 5,5 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 7,8 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 12,1 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 | 92 mil. € | 3,3 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 2 | 54 mil. € | 0,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 3 | 367 mil. € | 16,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 6 | 611 mil. € | 27,0 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 6 | 553 mil. € | 15,2 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
17 úsekov |
333,7 km |
2 - 8 |
32 |
3 981 mil. € |
135,3 mil. € |
1 065 - 62 652 | 4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku