✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
309,6 km |
2 - 4 |
3 509 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,3 |
|||||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 8 348 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | ||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||
3 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 17 042 | 10 359 | 974 | 3 | 3 | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 15 407 | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 10 783 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 12 145 - 15 746 | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 423 - 703 | 4 | 3 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 13 009 | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 499 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||
14 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
309,6 km |
2 - 4 |
3 509 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku