✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||||
14 úsekov |
309,6 km |
2 - 4 |
3 509 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,3 |
3/2025 - po 2040 | |||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2 112 | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 2/2033 (+4,5) | |||||||
3 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 51 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2 292 | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 30 - 78 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | po 2040 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | po 2040 (0,0) | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | po 2040 (0,0) | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 4 932 | 7 972 | 67 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | 3/2025 (0,0) | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 574 - 1 566 | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | po 2040 (+13,9) | |||
14 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||
14 úsekov |
309,6 km |
2 - 4 |
3 509 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,3 |
3/2025 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku