✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
14 úsekov |
140,3 km |
2 - 4 |
3 197 mil. € |
2 561 - 21 743 | 3,1 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 2/2024 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R2 stred | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 4/2024 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R2 stred | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
6 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R1 BB - RK | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 2/2024 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R4 sever | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R4 sever | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
13 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
14 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
14 úsekov |
140,3 km |
2 - 4 |
3 197 mil. € |
2 561 - 21 743 | 3,1 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku