✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
2 561 - 10 359 | 4,2 |
3,6 |
2/2032 - 9/2033 |
|||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 8 348 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 (+4,5) | ||||||
3 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 17 042 | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 15 407 | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 10 783 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 12 145 - 15 746 | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 8 195 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 7 637 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 8 391 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
10 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 5 938 - 12 956 | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 1 942 - 3 996 | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
11 úsekov |
104,5 km |
2 - 4 |
2 561 - 10 359 | 4,2 |
3,6 |
2/2032 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku