✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
18 úsekov |
237,8 km |
2 - 4 |
5 280 mil. € |
211,2 mil. € |
4 151 - 29 988 | 3,1 |
3,2 |
3/2026 - 6/2036 |
||||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 19,1 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 | |||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2,3 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 3/2023 | 3/2026 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 31,9 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9/2028 | |||||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2,5 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 8/2015 | 4/2027 | ||||||
5 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 8,3 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 8/2023 | 6/2026 | ||||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 5,8 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 9/2023 | 7/2026 | ||||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,8 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2023 | 8/2026 | ||||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 | ||||||||
9 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 | ||||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 | |||||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 10,4 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 1/2023 | 12/2029 | ||||||
12 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4,6 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 7/2030 | 5/2033 | ||||||
13 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4,8 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 7/2030 | 5/2033 | ||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 7/2030 | 6/2036 | |||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 19,0 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8/2030 | 6/2034 | ||||||
16 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 14,9 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 8/2030 | 7/2034 | ||||||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 12,0 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 9/2030 | 8/2034 | ||||||
18 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 6,0 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 9/2030 | 8/2034 | ||||||
18 úsekov |
237,8 km |
2 - 4 |
5 280 mil. € |
211,2 mil. € |
4 151 - 29 988 | 3,1 |
3,2 |
3/2026 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku