✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
1 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2002 | 10/2021 | |||||||
2 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 3/1997 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2016 | 79. | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 10/2014 | ||||||||
5 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Dostavba na 4-pruh s druhou rúrou tunela Branisko (4,9 km) do 10 rokov je primeraná potrebám. Odhad nákladov až na úrovni 300 miliónov eur však považujeme za výrazne premrštený. Indikuje, že NDS pristupuje k plánovaniu projektov a ich nákladom benevolentne a bez účinnej kontroly nebude hľadať najefektívnejšie riešenie (hoci trasa je v tomto prípade daná, rizikom môžu byť prehnané požiadavky policajtov, hasičov i rôznych útvarov NDS a absentujúce pravidlá, ktorý by pri stavbách dopravnej infraštruktúry na Slovensku strážili primeranosť požiadaviek a projektovaných riešení). | 1/2014 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | 69. | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 4/2010 | 89. | ||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2021 | 11. | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 7/2020 | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 7/2019 | ||||||
10 úsekov |
86,4 km |
2 - 6 |
1 581 mil. € |
5 189 - 32 968 | 3,9 |
3,8 |
1/2021 - 10/2021 |
11. - 89. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku