✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
11 úsekov |
141,1 km |
2 - 6 |
1 910 mil. € |
2 561 - 50 895 | 3,6 |
3,2 |
||||||||
1 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 98 mil. € | 5 | 5 | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 277 mil. € | 3 | 3 | ||||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 118 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 161 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 110 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 87 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
11 úsekov |
141,1 km |
2 - 6 |
1 910 mil. € |
2 561 - 50 895 | 3,6 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku